ZAMATOVÝ TREND

2017-01-07

Momentálne sa pomaličky balím, keďže zajtra odchádzam preč a vraciam sa k svojmu internátovému životu. Učiť sa učím, ale nechce sa mi veľmi, samozrejme, opadlo zo mňa to neustále učenie a najradšej by som to mala konečne všetko za sebou, ale musím aspoň teraz poriadne zabrať. Na skúškové obdobie som si pre vás pripravila pár článkov, väčšina sa bude týkať vzdelávania a vysokej školy, ale najprv som si dovolila zverejniť takú malú oddychovku, kde som odpútala svojho kreatívneho ducha a čosi pokombinovala so zamatom. V roku 2016 sa objavilo mnoho trendov, ktoré zaujalo blogerky po celom svete. Mne jeden z nich padol do oka a ním je nosenie zamatu v rôznych formách. Zamat ako materiál mi prišiel vždy zaujímavý. Pred dvoma rokmi som si dokonca kúpila večerné šaty na ples v tomto materiály a cítila som sa ako taká plyšová hračka celý večer. Teraz, keď sa tento materiál stal hitom všade po svete, snažila som sa nájsť pár inšpirácii a vyskúšať si ich skombinovať v polyvore, kde som už dlhšiu dobu nič nepridala. Mohla som sa tam vybúriť a vytvoriť niečo, čo sa mi veľmi páči.

#0017
Obľúbený typ zamatu? Určite ružový! Romantický, taký naivný. A ako dobre vyzerá v kombinácii so svetlosivou - láska na prvý pohľad. Hlavný kúsok tohto outfitu je sukňa, ktorá sa stala taktiež veľkým trendom - tomu sa vraví dva v jednom. V kombinácii s obrovským svetrom a šálom zahreje aj v prechodnom období. Samozrejme, že s topánkami som sa taktiež musela vyhrať a zamatovo zapadajú do celku. Ružovo-medená, mačička, kryštály a mramor nesmú chýbať a najmä vďaka takýmto rozkošným detailom sa tento set stal mojim obľúbeným.

#0018
Po svetlej kombinácie som sa trochu posnažila navrátiť k mojej milovanej čiernej - k tej sa veľmi hodil tmavozeleno-modrý zamat, ktorý mi vždy pripomenie morské panny a preto mi jednoducho príde jedinečný. K zamatovým topánkam a tope som pridala culottes, ktoré sa taktiež ujali v blogovom svete. Opäť u mňa vyhrali detaily v podobe atypicky chlpatej kabelke a baretke, ktorá spôsobí ideu sviežeho francúzskeho večerného odevu.

#0019
Nemohla som si po takýchto elegantných kombináciách dovoliť zabudnúť na niečo farebnejšie a adekvátnejšie na každodenné nosenie. Boyfriendy so zamatovými opätkami a body, ktoré ladia v prírodných odtieňoch. Sivý kabát, šál a klobúk, ktorý zahrejú a batôžtek na nosenie toho najpotrebnejšieho - retro fotoaparát, slnečné okuliare a mramorová fľaša, ktorá vždy ochotne pomôže pri dodržiavaní riadneho pitného režimu. Malá veľryba a kreatívne doplnky sú len bonusy k tomuto hravému celku.

Páči sa vám tento trend? Ako by ste zamat skombinovali vy a aký je vás obľúbený zamatový kúsok?

13 comments

  1. mne sa to celkom aj páči, len na niektorých kúskoch sa to ťažko kombinuje...preto vyberám iba také detaily, kde je zamat,napríklad topánky :)
    MakeUpByVeo

    ReplyDelete
  2. Krásny článok Dianka ♥ ja popravde neviem, čo si mám o tomto materiáli myslieť, páči sa mi napríklad na topánkach a batohoch a všeobecne doplnkoch, ale zamatové tričko alebo sukňu by som si asi neobliekla :)

    CALLAESTHETICS

    ReplyDelete
  3. Prvá a tretia kombinácia ♥ Zamat som si veľmi obľúbila! Mala som ho na plese ešte pred dvoma rokmi, potom aj minulý rok a dokonca aj tento! :D
    CAROLINE

    ReplyDelete
  4. Tento trend ma nechytil, ale na týchto fotkách je dokonalý... :)


    Zvláštne dievča

    ReplyDelete
  5. Plisovanou sukni bych si moc chtěla pořídit a v tomhle materiálu vypadá dvakrát tak skvěle! :) Jinak se mi semišové kousky taky moc líbí, nedávno jsem v F&F narazila ve výprodeji na vínový semišový bomber se zlatými detaily a hrozně doufám, že ho tam budou ještě mít, až mi přijdou peníze! :)
    Lovely imperfections

    ReplyDelete
  6. Ja som zamatu zatiaľ neprišla na chuť, najmä preto lebo ho vídam v bordových, strieborných aj modrých verziách, a neviem prečo, ale na tých kúskoch mi nesedí. Avšak tie, ktoré si použila ty, sa mi veľmi páčia a celkovo tvoje koláže sú krásne♥

    ReplyDelete
  7. Všetky tri koláže sú...WAU!! Ale musím vyzdvihnúť môjho obľúbenca a to číslo dva. Čierne je jednoducho čierna!! Zamat je podľa mna jedne z najpodarenejších trendov roku 2016 ale určite aj 2017. Zatiaľ mam doma len pár kúskov ale napríklad take zamatové topánky či body.. no nebránila by som sa :3

    SASHA´S LIFE

    ReplyDelete
  8. Ja veľmi na zamatový materiál nie som, skôr mám rada denim, bavlnu a čipku, ale v ružovej farbe sa mi veľmi páči:)

    Giveaway o balíček produktov v hodnote 100€

    ReplyDelete
  9. Nádherné :) Mne sa veľmi páči zamat v ružovej farbe, je to dokonalá kombinácia

    ReplyDelete
  10. to je krásny článok, ty si veľmi kreatívna ♥

    ReplyDelete
  11. Prosím môžem vlastniť všetko z tohto článku? Ďakujem! :D milujem všetko zamatové asi sa už z toho stáva závislosť :D
    Ivana xx

    ReplyDelete
  12. Tak já osobně si samet taky zamilovala. V obchodě s látkami jsem si našla žlutý a právě zmíněný tmavě modrý. Ze žlutého vzniklo triko a z modrého plánuji dlouhé šaty a jsem zvědavá, jak to dopadne. :D Krásné koláže!

    ReplyDelete
  13. Nejvíce se mi líbí druhá kombinace a celkově se mi samet moc líbí, ale ještě jsem neměla odvahu koupit si něco z něj, protože si úplně nejsem jistá, jestli je to zrovna můj styl a jak bych v tom vypadala.
    Super článek :)

    ReplyDelete

Copyright © feelikeunicorn
Design by Fearne